برندها

گارانتی لاستیک نیولین چقدر است؟

تایر نیولین زیر مجموعه کمپانی بزرگ Yanchang واقع در کشور چین می باشد . این شرکت در سال 1905 و در شهر شانشی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لاستیک آغاز نمود . امروزه Yanchang بیش از 2000 کارمند در اختیار دارد . بیش از 40 میلیون لاستیک در دسته های لاستیک سواری و شاسی بلند ، لاستیک صنعتی و معدن ، لاستیک راهسازی ، لاستیک کشاورزی ، لاستیک برفی ، تابستانه ، نظامی ، لاستیک ورزشی و … تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود . خط تولید و ماشین آلات پیشرفته از کشورهای Troester آلمان ، KONELCO ژاپن ، موسسه یادبود Battelle ایالات متحده ، VMI هلند گارانتی لاستیک نیولین و کیفیت خوب آن را تضمین می کند .

نمایندگی لاستیک نیولین در تهران

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک نیولین تمام محصولات خود را با پنج سال ضمانت نامه کتبی بفروش می رساند . ضمانت قیمت و اصالت کالا نیز به شما سروران ارائه می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک خود را از ایران مارشال انجام دهید . برای دریافت خدمات پس از فروش کافی است با در دست داشتن اصل فاکتور و یا نسخه pdf ارسال شده در واتساپ به آدرس شرکت مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش لاستیک نیولین بهرهمند شوید .

فروش لاستیک نیولین

ایران مارشال نماینده فروش لاستیک نیولین در ایران افتخار دارد با کنار گذاشتن واسطه و دلالها قیمت مصرف کننده را به حداقل برساند . فروش لاستیک نیولین در بازارهای ایران با توجه به قیمت بالای برندهای کره ای ، ژاپنی و اروپایی و کمبود بسیاری از سایزهای لاستیک خودروها همچون لاستیک نیسان جوک ، لاستیک تیوولی و … مانند کیک داغ است .

کیفیت لاستیک نیولین

همانطور که اشاره شد خط تولید اروپایی ، مواد اولیه درجه یک کیفیت لاستیک نیولین را بالا می برد . از طرفی نیروی انسانی ارزان در کشور چین و هزینه حمل پایین به ایران قیمت تایر نیولین را کاهش می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *