راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای بنز AMG S63 چیست؟

Mercedes-AMG-S63

بنز AMG S63 یک خودروی لوکس و عالی با استایل شیک است. این خودرو دارای قدرت و توانایی بالایی است که نیازمند لاستیک‌های با کیفیت می‌باشد. بهترین لاستیک برای بنز AMG S63 باید دارای ویژگی‌هایی از جمله عملکرد بالا در خشکی و مرطوبی، کنترل واکنش خوب، دوام بالا و ایمنی در سرعت‌های بالا باشند. در ادامه به معرفی بهترین لاستیک برای بنز s63 خواهیم پرداخت و شما را در زمینه خرید لاستیک بنز s63 راهنمایی خواهیم کرد .

اینطور که پیداست کمپانی بنز آلمان بیشتر به دنبال درست کردن جت است تا خودرو . مرسدس بنز AMG S63 معروف به جت از نظر شتاب فوق العاده است . ظاهر S63 کمی متفاوت تر از مدل های دیگر بنز است . زیبایی خاص و متفاوت ، آپشن ها و امکانات بالا ، این خودرو را در صدر جدول فروش خودروی بنز در اروپا و آمریکا قرار داده است . تمام کسانی که در انتخاب خودرو وسواس دارند و به سختی از راضی به خرید خودرو می شوند ، چشم بسته AMG S63 را می خرند .

خرید-لاستیک-بنز-AMG-S63

مشخصات فنی خودروی بنز AMG S63

موتور هشت سیلندر 32 سوپاپ با حداکثر قدرت 603 اسب بخار حداکثر سرعت S63 را به 300 کیلومتر در ساعت می رساند . یکی از مهم ترین مشخصه های AMG جعبه دنده 9 سرعته شیفت MCT است که شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه را رقم می زند . امکانات متعددی در داخل و خارج خودروهای بنز وجود دارد که در AMG S63 یکی از کامل ترین آنها به چشم می خورد .

خرید-لاستیک-بنز-AMG-S63

خرید لاستیک فابریک بنز AMG S63

سایز رینگ فابریک بنز AMG S63 سایز 20 اینچ آلومینیومی می باشد . لاستیک فابریک بنز AMG S63 سایز 255/40R 20 محور جلو و برای محور عقب سایز 285/35R 20 می باشد . خرید بهترین لاستیک برای بنز AMG S63 برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودروهای بنز را به خوبی تحمل کنند به ترتیب کیفیت ، لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون و لاستیک دانلوپ می باشد . لاستیک فابریک خودروی بنز لاستیک پیرلی است که با توجه به مدل خودرو گل های PZERO ، PZERO PZ4 و P7 می باشد . تغییر سایز بصورت خودسرانه کار بسیار اشتباهی است که متاسفانه در ایران انجام می شود .

سایز لاستیک محور جلو بنز AMG S63

255/40R 20

سایز لاستیک محور عقب بنز AMG S63

285/35R 20

خرید-لاستیک-بنز-AMG-S63

معرفی بهترین لاستیک برای بنز s63

 بهترین تایر های بنز s63 که کاملا استاندارد این خودرو باشند را در ادامه به ترتیب سایز و ابعاد به شما معرفی می کنیم .

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون و لاستیک دانلوپ در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید بهترین لاستیک بنز AMG S63 خود را از ایران مارشال انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای بنز AMG S63 برندهای اروپایی و ژاپنی است . ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید . هر چند نمی توان این برندها را با لاستیک های تولید شده توسط اروپا مقایسه کرد اما برای کمتر شدن هزینه ها می توان جایگزین کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *