راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای بی ام و X3 چیست؟

بی-ام-و-ایکس-3

انتخاب بهترین لاستیک برای BMW X3 نیازمند در نظر گرفتن عوامل متعددی است که از نوع استفاده روزمره گرفته تا شرایط جوی و جغرافیایی محل زندگی شما را در بر می‌گیرد. BMW X3 به عنوان یک خودروی شاسی‌بلند لوکس، برای ارائه تجربه رانندگی عالی، نیازمند لاستیک‌هایی است که همگام با طراحی دقیق و دینامیک فوق‌العاده‌ی خودرو عمل کنند. لاستیک‌های مناسب نه تنها باید به ارائه بهترین عملکرد در سرعت‌های بالا و مانورهای پیچیده کمک کنند، بلکه باید ایمنی و آسایش سرنشینان را نیز تضمین کنند. در ادامه به معرفی بهترین لاستیک برای بی ام و x3 خواهیم پرداخت و شما را در زمینه خرید لاستیک bmw x3 راهنمایی می کنیم .

بی ام و X3 خودرویی آلمانی که در سال 2015 طراحی شد . کمپانی بی ام و شاسی بلندی با طراحی ظاهر بسیار زیبا و داخلی شیک و پر طرفدر تولید کرده است . BMW X3 انواع استانداردهای امنیت را از کشورهای اروپایی کسب کرده و یکی از ایمن ترین خودروها می باشد .

خرید-لاستیک-بی-ام-و-X3

مشخصات فنی BMW X3

موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1994 سی سی تنفس موتور توربو شارژ حداکثر قدرت 245 اسب بخار حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت را رقم می زند . دو دیفرانسیل برای انتقال نیرو و گریبکس 8 سرعته اتومات تیپ ترونیک سرعت صفر تا صد این خودرو را به 6.5 ثانیه می رساند .

خرید-لاستیک-بی-ام-و-X3

خرید بهترین لاستیک برای بی ام و X3

بی ام و X3 با سه رینگ 17 ، 18 و 19 اینچ در بازارهای ایران تجهیز شده است که با توجه به نوع و مدل خودرو متغیر است . لاستیک فابریک رینگ 17 اینچ آلومینیومی بی ام و X3 سایز 225/55R 17 می باشد . رینگ 18 اینچ سایز 225/55R18 لاستیک محور جلو و 245/50R 18 سایز لاستیک محور عقب می باشد . رینگ 19 اینچ سایز لاستیک محور جلو 245/45R 19 و لاستیک محور عقب 275/40R 19 می باشد . خرید بهترین لاستیک برای بی ام و X3 لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو . برندهایی که دارای شاخصه های بالایی هستند و می توان با توجه به وزن ، سرعت و قدرت خودرو برای بی ام و X3 تهیه کرد . لاستیک پیرلی گل PZERO و PZERO PZ4 فابریک بی ام و x3 هستند .

خرید-لاستیک-بی-ام-و-X3

معرفی بهترین لاستیک ها برای bmw x3 

در بازار لاستیک‌ها، گزینه‌های بسیاری برای BMW X3 وجود دارد، اما بهترین لاستیک‌ها معمولاً از برندهای شناخته شده‌ای نظیر Michelin، Continental، Pirelli، Bridgestone و Goodyear عرضه می‌شوند. این لاستیک‌ها توانایی ارائه تعادل مطلوبی میان دوام، کنترل، عملکرد در شرایط مختلف آب و هوایی و کاهش میزان سر و صدا را دارند.

 بهترین تایر هایbmw x3 که کاملا استاندارد این خودرو باشند را در ادامه به ترتیب سایز و ابعاد به شما معرفی می کنیم .

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک بی ام و X3 خود را از ایران مارشال انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای بی ام و X3 برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *