راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای مازراتی کواتروپورته چیست؟

خرید-لاستیک-مازراتی-کواتروپورته

در صورتی که الان دارید این مقاله را می خوانید احتمالا به دنبال جایگزینی یا تعویض لاستیک خودروی مازراتی کواتروپورته خود هستید و می خواهید با کیفیت ترین برند یا بهترین لاستیک را برای خودروی خود پیدا کنید . همانطور که می دانید خرید لاستیک مازراتی کواتروپورته کار حساسی است پس در ادامه به معرفی برند های مناسب برای خودرو های مازراتی میپردازیم و شما را در انتخاب بهترین لاستیک برای مازراتی کواتروپورته راهنمایی می کنیم . قبل از هر چیزی کمی در مورد این خودرو بدانید . کمپانی مازراتی یکی از محصولات بسیار لوکس و زیبای خود یعنی کواتروپورته را در سال 2010 به بازارهای جهانی معرفی کرد . زیبایی ظاهری مدهوش کننده ، طراحی داخلی استثنایی و آپشنهای متعدد از ویژگی های این خودروی ایتالیایی می باشد . برای راهنمایی خرید لاستیک مازراتی کواتروپورته با ما همراه باشید .

خرید-لاستیک-مازراتی-کواتروپورته

مشخصات فنی مازراتی کواتروپورته

موتور 8 سیلندر 32 سوپاپ 4250 سی سی با 400 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 270 کیلومتر در ساعت را رقم می زند . دیفرانسیل عقب و گریبکس 6 دنده اتومات sequential سرعت 0 تا 100 این هیولا را به 4 ثانیه می رساند . مصرف سوخت ترکیبی 15.5 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد .

خرید-لاستیک-مازراتی-کواتروپورته

سایز لاستیک فابریک مازراتی کواتروپورته

رینگ مازراتی کواتروپورته با دو سایز 19 و 20 اینچ تجهیز می شود . سایز لاستیک فابریک 19 اینچی محور جلو 245/45R 19 و برای محور عقب 275/40R 19 می باشد . سایز لاستیک فابریک رینگ 20 اینچی 245/40R 20 و 275/35R 20 می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک مازراتی کواتروپورته باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای  خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، قیمت لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و خرید لاستیک دانلوپ می باشد .

خرید-لاستیک-مازراتی-کواتروپورته

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک های ذکر شده در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک رنو تلیسمان خود را از ایران مارشال انجام دهید .

 

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . راهنمای خرید بهترین لاستیک برای مازراتی کواتروپورته برندهای اروپایی و ژاپنی است . ولی می توان از برندهای کره ای مانند خرید تایر هانکوک کره ، لاستیک کومهو ، قیمت لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید . هر چند نمی توان این برندها را با لاستیک های تولید شده توسط کشورهای اروپایی مقایسه کرد اما برای کمتر شدن هزینه ها می توان جایگزین کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *