راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک بنز CL65 چیست؟

خرید-لاستیک-بنز-CL65

احتمالا همه ما می دانیم که یک لاستیک نامناسب و بی کیفیت می تواند چه ضرر ها و آسیب هایی به خودروی ما وارد کند ، به خصوص برای خودرو های آلمانی که ظرافت ساخت بالاتری دارند . پس طبیعی است برای سلامت خودروی خود به دنبال بهترین و نرم ترین لاستیک باشیم . همانطور که می دانید خرید لاستیک بنز CL65 کار حساسی است ، پس در ادامه به معرفی  بهترین لاستیک بنز CL65 میپردازیم و سعی می کنیم شما را با باکیفیت ترین برند های تولید کننده لاستیک این خودرو آشنا کنیم و  . قبل از هر چیزی ابتدا کمی با این خودروی لوکس آشنا شویم .

کمپانی مرسدس بنز آلمان در سال 2012 یکی از محصولات تو دل برو و زیبای خود را به بازارهای جهانی معرفی کرد . خودرویی با آپشنهای متعدد ، طراحی داخلی منحصر به فرد و زیبایی چشم نواز توانست در مدت کوتاهی جزو پر فروشترین خودروهای جهان شود . برای راهنمایی و خرید بهترین لاستیک برای بنز CL65 با ما همراه باشید .

راهنمای-خرید-لاستیک-بنز-CL65

مشخصات فنی بنز CL65

موتور 8 سیلندر 6500 سی سی با 620 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را رقم می زند . این هیولا با دو دیفرانسیل و گریبکس 7 دنده اتومات شتاب 0 تا 100 باور نکردنی 4.4 ثانیه دارد . مصرف سوخت ترکیبی cl65 در هر 100 کیلومتر 13 لیتر می باشد .

راهنمای-خرید-لاستیک-بنز-CL65

سایز لاستیک فابریک بنز CL65

رینگ بنز CL65 سایز 19 اینچی و سایز لاستیک فابریک 245/40R 19 دارد . برای خرید بهترین لاستیک بنز CL65 باید با برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودروهای بنز را به خوبی تحمل کنند آشنا شوید . برند ها به ترتیب کیفیت نوشته شده اند. همچنین برای  خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، قیمت لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و خرید لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید. همچنین لاستیک فابریک خودروی بنز لاستیک پیرلی ران فلت است که با توجه به مدل خودرو گل های PZERO ، PZERO PZ4 و P7 می باشد .

  1. لاستیک میشلن
  2. لاستیک پیرلی
  3. لاستیک کنتیننتال ران فلت
  4. لاستیک گودیر
  5. تایر بریجستون ژاپن
  6. لاستیک دانلوپ

راهنمای-خرید-لاستیک-بنز-CL65

معرفی بهترین لاستیک های بنز CL65

در ادامه به معرفی بهترین لاستیک ها برای بنز CL65 می پردازیم . هر یک از لاستیک های معرفی شده در سطح بالایی از کیفیت تولید می شوند و بهترین و نرم ترین  گزینه برای استفاده در خودروی بنز CL65 می باشند .

 

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک های ذکر شده در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک رنو تلیسمان خود را از ایران مارشال انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای بنز CL65 برندهای اروپایی و ژاپنی است . ولی می توان از برندهای کره ای مانند خرید تایر هانکوک کره ، لاستیک کومهو ، قیمت لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید . هر چند نمی توان این برندها را با لاستیک های تولید شده توسط کشورهای اروپایی مقایسه کرد اما برای کمتر شدن هزینه ها می توان جایگزین کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *