راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان چیست؟

خرید-لاستیک-رنو-تلیسمان

در صورتی که الان دارید این مقاله را می خوانید احتمالا به دنبال جایگزینی یا تعویض لاستیک خودروی تالیسمان خود هستید و می خواهید با کیفیت ترین برند یا بهترین لاستیک را برای خودروی خود پیدا کنید . همانطور که می دانید خرید لاستیک رنو تلیسمان کار حساسی است پس در ادامه به معرفی برند های مناسب برای خودرو های رنو میپردازیم و شما را در انتخاب بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان راهنمایی می کنیم . قبل از هر چیزی کمی در مورد این خودرو بدانید . کمپانی رنو فرانسه در سال 2016 این خودروی زیبا و جادویی را وارد به بازارهای جهانی معرفی کرد . ظاهری بسیار زیبا ، آپشنهای متعدد و طراحی داخلی منحصر به فرد از آپشنهای این جادوگر فرانسوی است . تالیسمان به عنوان خودروی بزرگ خانوادگی در سگمنت D قرار دارد و قرار بود جایگزین مدل لاگونا شود و در دو مدل سدان و استیشین معرفی شده اما در ایران تنها مدل سدان عرضه می شود .

راهنمای-خرید-لاستیک-رنو-تلیسمان

مشخصات فنی رنو تلیسمان

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 1600 سی سی با 200 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت را رقم می زند . دیفرانسیل جلو با گریبکس 7 سرعته دو کلاچه سرعت 0 تا 100 این خودرو را به 7.6 ثانیه می رساند . مصرف سوخت ترکیبی 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر شاهکار این جادوگر است . حداکثر سرعت آن با وزن 1430 کیلوگرمی، 237 کیلومتر در ساعت است.

یک سیستم بسیار جالبی که روی تالیسمان نصب شده ، سیستمی تحت عنوان 4Control است. این سیستم به این صورت کار می کند که در سرعت های پایین چرخ های عقب تا 3.5 درجه برخلاف جهت گردش چرخ های جلو می چرخند تا به عنوان مثال در دور زدن یا سر پیچ ها شعاع گردش را کمتر کنند اما در سرعت های بالا تا 1.9 درجه هم جهت با چرخ های جلو می چرخند تا بر افزایش هندلینگ این خودرو در زمان هایی مثل سبقت گرفتن بیافزایند.

راهنمای-خرید-لاستیک-رنو-تلیسمان

راهنمای خرید لاستیک رنو تلیسمان سایز فابریک

رنو تلیسمان با دو رینگ 17 و 18 اینچی تجهیز می شود . سایز لاستیک فابریک رینگ 18 اینچی 245/45R 18 برای هر چهار محور و 225/55R 17 برای رینگ 17 اینچی می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک رنو تالیسمان باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، قیمت لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و خرید لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

راهنمای-خرید-لاستیک-رنو-تلیسمان

فروشگاه لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک های ذکر شده در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک رنو تلیسمان خود را از ایران مارشال انجام دهید .

 

معرفی بهترین لاستیک های رنو تالیسمان

در ادامه به معرفی بهترین لاستیک ها برای رنو تالیسمان می پردازیم . هر یک از لاستیک های معرفی شده در سطح بالایی از کیفیت تولید می شوند و بهترین گزینه برای استفاده در خودروی رنو تالیسمان می باشند .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال لاستیک کنتیننتال در جاده های خیس کنترل بسیار خوبی را در اختیار راننده قرار می دهد و چسبندگی فوق العاده ای دارند ولی تایرهای چینی موجب انحراف خودرو از جاده می شوند . راهنمایی ما خرید بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایلندی مانند گریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *