راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای کیا کادنزا چیست؟

کیا-کادنزا-بهترین-لاستیک

استفاده از لاستیک‌های با کیفیت در خودرویی نظیر کیا کادنزا اهمیت ویژه دارد. استفاده از بهترین لاستیک‌ برای کیا کادنزا به معنای تامین امنیت بیشتر در رانندگی، کاهش مصرف سوخت و ارائه عملکرد بهتر در تمام شرایط جوی است. با توجه به نقش حیاتی لاستیک‌ها در ایجاد ارتباط بین خودرو و جاده، استفاده از لاستیک‌های با کیفیت سطح امنیت را در هنگام رانندگی بالا می‌برد و به حفظ پایداری، کنترل و کاهش فاصله ترمز کمک می‌کند.

در ادامه برای راهنمای خرید لاستیک کیا کادنزا با ما همراه باشید . قبل از معرفی بهترین لاستیک برای کیا کادنزا ، بگذارید کمی در مورد این خودرو بدانیم کمپانی کیا در کره جنوبی در سال 2011 یکی از بهترین محصولات خود یعنی کیا کادنزا را به بازارهای جهانی معرفی کرد . زیبایی ظاهری چشم نواز ، طراحی داخلی منحصر به فرد ، آپشنهای متعدد و قیمت مناسب کادنزا را تبدیل به طرفدارترین خودروی کره جنوبی کرد .

خرید-بهترین-لاستیک-برای-کیا-کادنزا

مشخصات فنی کیا کادنزا

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ 3500 سی سی با 280 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت دارد . دیفرانسیل جلو و گریبکس 6 دنده اتومات تیپ ترونیک شتاب 0 تا 100 این خودرو را به 7 ثانیه می رساند . سوخت ترکیبی این خودرو 9.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است .

خرید-بهترین-لاستیک-برای-کیا-کادنزا

سایز لاستیک فابریک کیا کادنزا

رینگ کیا کادنزا با دو سایز 17 و 19 اینچی در بازارهای ایران وجود دارد . سایز لاستیک فابریک کیا کادنزا با رینگ 17 اینچی 235/55R 17 و 225/55R 17 می باشد . رینگ 19 اینچ سایز لاستیک هر دو محور عقب و جلو 245/40R 19 می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک کیا کادنزا باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

خرید-بهترین-لاستیک-برای-کیا-کادنزا

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک کیا کادنزا خود را از ایران مارشال انجام دهید .

ایران مارشال

 

معرفی بهترین لاستیک های کیا کادنزا

در ادامه به معرفی بهترین لاستیک ها برای کیا کادنزا می پردازیم . هر یک از لاستیک های معرفی شده در سطح بالایی از کیفیت تولید می شوند و بهترین گزینه برای استفاده در خودروی کادنزا می باشند .

 

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای کیا کادنزا برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایلندی مانند گریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *