راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای بی ام و 630i چیست؟

بی-ام-و-630i

همانطور که احتمالا می دانید استفاده از لاستیک بی کیفیت یا نامناسب برای خودرویتان ، می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به وسیله نقلیه شما وارد کند . پس انتخاب یک برند خوب و لاستیک با ابعاد مناسب برای خودرو شما اهمیت زیادی دارد . خرید لاستیک بی ام و 630i کار حساسی است ،اگر می خواهید بهترین لاستیک برای بی ام و 630i خود انتخاب کنید با ما همراه باشید .  ابتدا بگذارید کمی در مورد این خودروی بی نقص صحبت کنیم . کمپانی بی ام و آلمان در سال 2009 این خودرو را به بازراهای جهانی معرفی کرد . طراحی منحصر به فرد و متفاوت چهره ، زیبایی خاص و آپشنهای متعدد تنها بخشی از ویژگی های این خودرو است .

خرید-بهترین-لاستیک-برای-بی-ام-و-630i

مشخصات فنی بی ام و 630i

موتور 6 سیلندر 3000 سی سی با 270 اسب بخار حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را رقم می زند . دیفرانسیل عقب و گریبکس 6 دنده اتومات شتاب 0 تا 100 این خودرو را به 6.5 ثانیه می رساند . مصرف سوخت ترکیبی 8 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد و بیشتر مصرف درون شهری است .

خرید-بهترین-لاستیک-برای-بی-ام-و-630i

سایز لاستیک فابریک بی ام و 630i

رینگ بی ام و 630i با سایز 19 اینچی تجهیز می شود . سایز فابریک لاستیک بی ام و 630i برای محور جلو 245/40R 19 و محور عقب 275/35R 19 می باشد .برای خرید بهترین لاستیک بی ام و 630i باید با برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودروهای BMW را به خوبی تحمل کنند آشنا شوید . برند ها به ترتیب کیفیت نوشته شده اند. همچنین برای  خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، قیمت لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و خرید لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید. 

 

 

خرید-بهترین-لاستیک-برای-بی-ام-و-630i

 

نمایندگی فروش لاستیک بی ام و 630i

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال تمام محصولات خود را به همراه پنج سال ضمانت نامه کتبی بفروش می رساند . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما سروران ارائه می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک ران فلت برای بی ام و 630i خود را انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک ران فلت برای بی ام و 630i برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند خرید لاستیک هانکوک ، برند کومهو کره ، تایر نکسن و یا تایوانی مانند برند گریپ مکس و اندونزی مانند خرید تایر جی تی نیز استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *