راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک ران فلت برای بی ام و 640i چیست؟

بی-ام-و-640i

انتخاب و خرید لاستیک بی ام و 640i سایز استاندارد موضوع بسیار مهمی در خودروهای لوکس امروزی است .  اگر سایز غیر استاندارد انتخاب شود تایم گریبکس خودرو از بین رفته و هزینه تعمیر و نگهداری بسیار بالایی دارد . به خصوص برای خودرو های bmw که در ظرافت ساخت معروف هستند . امروز در این مقاله میخواهیم شما را در انتخاب بهترین لاستیک ران فلت برای بم ام و 640i راهنمایی کنیم . قبل از هر چیزی بگذارید کمی در مورد این خودروی بی نظیر بدانیم و بعد به سراغ معرفی بهترین لاستیک ران فلت برای bmw 640i بپردازیم .

کمپانی بی ام و آلمان یکی از چشم نوازترین محصولاتش یعنی بی ام و 640i را به بازارهای جهانی معرفی کرد . در سال 2013 این خودرو با قیمت بالایی وارد بازار ایران شد . بدنه آیرودینامیک ، زیبایی منحصر به فرد ، طراحی داخلی فوق العاده و آپشنهای متعدد از ویژگی های اصلی این خودرو است .

خرید-لاستیک-ران-فلت-بی-ام-و-640i

مشخصات فنی بی ام و 640i

موتور 6 سیلندر توربو شارژ با گشتاور 450 نیوتن متر 24 سوپاپ 3000 سی سی حداکثر قدرت 320 اسب بخار را فراهم می کند . حداکثر سرعت بی ام و 640 آی 250 کیلومتر در ساعت است و شتاب صفر تا 100 این خودرو 5.4 ثانیه است . دیفرانسیل عقب و جعبه دنده 8 سرعته اتومات موجب رانندگی راحت و لذت بخش می شود .

خرید-لاستیک-ران-فلت-بی-ام-و-640i

لاستیک ران فلت چیست ؟

تایرهای ران فلت، دارای طوقه تایر هستند که حتی در زمان پنچری به فلنج رینگ متصل می‌ماند. این بدان معنی است که با خطر جدا شدن لاستیک یا آسیب دیدن خود چرخ روبه‌رو نخواهید شد. این تایر می‌تواند کم و بیش شکل اولیه خود را با وجود پنچری برای مدتی حفظ کند.

این نوع تایر خودرو حتی در صورت کم باد شدن چرخ‌ها به علت پنچری، امکان یک رانندگی ایمن را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید بدون مشکل، برای تعویض یا تعمیر چرخ خود به گاراژ یا یک تعمیرگاه مکانیکی مراجعه کنید.

از آن جا که تایرهای ران فلت دارای دیواره‌های جانبی تقویت شده هستند طراحی خاص آن‌ها از جدا شدن تایر از رینگ جلوگیری می‌کند. به لطف این ویژگی‌ها، نیازی به حمل تایر زاپاس برای استفاده در شرایط اضطراری ندارید.

سایز لاستیک بی ام و 640i

رینگ فابریک بی ام و 640i سایز 19 اینچ می باشد . لاستیک فابریک جلو بی ام و 640i سایز 245/40R 19 و سایز عقب 275/35R 19 می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک ران فلت بی ام و 640i باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

خرید-لاستیک-ران-فلت-بی-ام-و-640i

معرفی بهترین لاستیک های bmw 640i

اما طبق وعده ای که داده بودیم به معرفی بهترین لاستیک های ران فلت بی ام و 640i خواهیم پرداخت .

نمایندگی فروش لاستیک بی ام و 640i

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال تمام محصولات خود را به همراه پنج سال ضمانت نامه کتبی بفروش می رساند . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما سروران ارائه می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک ران فلت برای بی ام و 640i خود را انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید لاستیک ران فلت برای بی ام و 640i برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *