راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای بی ام و 420i چیست؟

بی-ام-و-420i

خرید لاستیک بی ام و 420i سایز استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است . اگر انتخاب درستی انجام ندهید تایم گریبکس خودرو از بین می رود و هزینه های زیادی برای تعمیر باید بپردازید . یک لاستیک با برند خوب و کیفیت عالی ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد اما از آسیب هایی جلوگیری می کند که با صرف هزینه خیلی زیاد هم نمی شود آن ها را جبران کرد . ما در اینجا برای راهنمایی شما در زمینه انتخاب بهترین لاستیک بی ام و 420i مقاله ای نوشتیم و در انتها به معرفی تعدادی از مناسب ترین لاستیک های بی ام و 420i پرداختیم ، پیشنهاد می کنم تا اخر همراه ما باشد . فقط قبل از هر چیزی بگذارید کمی در مورد این خودروی خاص بدانیم .

کمپانی بی ام دبلیو یکی از زیباترین خودروهای خود یعنی بی ام و 420i را در سال 2015 وارد بازارهای ایران کرد . بدنه آیرودینامیک ، زیبایی منحصر به فرد ، طراحی داخلی فوق العاده و آپشنهای متعدد از ویژگی های اصلی این خودرو است .

خرید-لاستیک-بی-ام-و-420i

مشخصات فنی بی ام و 420i

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 2000 سی سی با 185 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت را رقم می زند . دیفرانسیل عقب با گریبکس 8 سرعته اتومات سرعت 0 تا 100 این خودرو را به 7.3 ثانیه می رساند .

خرید-لاستیک-بی-ام-و-420i

سایز لاستیک فابریک بی ام و 420i

رینگ بی ام و 420i با توجه به مدل خودرو با دو سایز 17 و 19 اینچ در بازارهای ایران تجهیز می شوند . سایز لاستیک فابریک رینگ 17 اینچی 225/50R 17 و برای سایز 19 اینچی 225/40R 19 و 225/45R 19 می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک بی ام و 428i باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

خرید-لاستیک-بی-ام-و-420i

معرفی بهترین لاستیک های bmw 428i

اما می رسیم به وعده ای که در ابتدا دادیم ، یعنی معرفی لاستیک های استاندارد bmw428i .

نمایندگی فروش لاستیک بی ام و 420i

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال تمام محصولات خود را به همراه پنج سال ضمانت نامه کتبی بفروش می رساند . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما سروران ارائه می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک ران فلت برای بی ام و 420i خود را انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید لاستیک ران فلت برای بی ام و 420i برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *