مقالات

بهترین لاستیک‌های چینی کدامند؟

بهترین لاستیک های چینی کدامند

بازار لاستیک‌های چینی در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی رشد کرده است و برندهای چینی حالا طیف گسترده‌ای از لاستیک‌ها را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین لاستیک های چینی خواهیم پرداخت .

تنوع بالای لاستیک‌های چینی

لاستیک‌های چینی با تنوع بسیار زیادی برای انواع خودرو تولید شده و در کشور ما به فروش می‌رسند. با توجه به استقبالی که در خرید لاستیک چینی وجود دارد امروزه در فروشگاه‌های زیادی در کشور این لاستیک‌ها به فروش می‌رسند. از انواع برندهای لاستیک‌های چینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تراینگل

تراینگل به عنوان بهترین برند لاستیک چینی شناخته می‌شود. این لاستیک به عنوان مشهورترین لاستیک چینی محبوبیت بسیاری در کشور ما به دست آورده و کیفیت زیادی دارد. در کشور چین نیز رتبه یک مصرف تولید داخلی به این برند تعلق گرفته است. برای تولید لاستیک‌های ترانگل از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود تا در طولانی مدت هیچگونه آسیبی نبیند. از این لاستیک‌ها می‌توان برای خودروهای بسیار متنوعی استفاده کرد.

لاستیک تراینگل

 

چائویانگ

یکی دیگر از انواع لاستیک‌های چینی که در کشور ما فروش خوبی دارد لاستیک چائویانگ است. این لاستیک به عنوان یکی از بهترین برندهای چینی شناخته می‌شود و کیفیت بسیار زیادی دارد. با توجه به اینکه قیمت این لاستیک‌ها با توجه به کیفیت آنها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است از بازار فروش خوبی برخوردار شده‌اند. در کشور چین نیز این نوع لاستیک از برندهای محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود.

لاستیک چائویانگ

 

ترازانو

یکی دیگر از برندهای محبوب چینی که از سال ۱۳۹۹ وارد بازار ایران شد برند ترازانو نام دارد. اگرچه امروزه واردات این محصول کمتر شده اما باز هم برخی افراد به دنبال این برند هستند.

لاستیک ترازانو

برند جی‌تی

انواع لاستیک چینی با برندهای مختلفی تولید می‌شوند که یکی از برندهای با کیفیت آن جی تی نام دارد. این برند دارای نسخه‌های مختلف دیگری نیز است اما برند چینی با کیفیت بسیار زیاد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این لاستیک با قیمت بالایی به فروش می‌رسد اما تقاضای آن در بازار کشور ما باعث شده که فروش خوبی داشته باشد. در میان معروف‌ترین لاستیک‌های چینی برند جی تی نام و آوازه زیادی دارد.

لاستیک جی تی

برند چینی Aplus

اگرچه این محصول تازه وارد بازار شده اما می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین لاستیک‌های چینی شناخت. با توجه به استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در تولید این لاستیک این محصول به عنوان یک برند چینی معتبر شناخته می‌شود. لاستیک‌های آپلاس با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها تولید می‌شود و دوام و مقاومت بسیار زیادی در حین رانندگی دارند.

برند چینی Aplus

لاستیک هدوی

در کشور چین این شرکت به عنوان معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک شناخته می‌شود. با توجه به کیفیت بالای محصولات این شرکت در کشور ما این لاستیک‌ها از بازار فروش خوبی برخوردار شده‌اند. این لاستیک‌ها که با همکاری موسسات علمی در کشور چین تولید می‌شوند طیف وسیعی دارند و به عنوان تایرهای چهار فصل به فروش می‌رسند.

اگر می‌خواهید لاستیکی را خریداری کنید که با کاهش خط ترمز و کنترل بهتر و کاهش مصرف سوخت خودرو مواجه شوید این برند گزینه مناسبی برای شما است. در مسیرهای سنگی و خاکی نیز می‌توان به راحتی از این لاستیک‌ها برای خودرو استفاده کرد. این لاستیک‌ها در لیست برترین آسیب‌های چینی شناخته می‌شود و می‌توانید با خرید آنها از یک لاستیک که دارای طول عمر بالایی است برخوردار شوید.

لاستیک هدوی

نحوه خرید لاستیک‌های چینی

همانطور که متوجه شدید لاستیک‌های چینی تنوع بسیار زیادی دارند و ما بهترین برندهای آن را برای شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید این لاستیک‌ها را داشته باشید باید به نکات مختلفی توجه کنید تا این محصولات به صورت اورجینال به دست شما برسد.  محصولات تقلبی و دست دوم در بازار به فراوانی یافت می‌شوند به همین دلیل انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید اهمیت زیادی دارد.

روش خرید هم تاثیر بسیار زیادی در قیمت محصول و خرید لاستیک‌های با کیفیت می‌گذرد در صورتی که شما این محصول را به صورت غیرحضوری خریداری کنید، می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و به صورت مستقیم آن را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *