راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای هیوندا سانتافه چیست؟

انتخاب لاستیک مناسب خودروی سانتافه امری بسیار اساسی و حیاتی است، زیرا لاستیک‌ها به عنوان تنها نقطه ارتباط میان خودرو و سطح جاده، تأثیر مستقیم بر ایمنی، راحتی و عملکرد خودرو دارند. در نظر گرفتن ویژگی‌های مهم مانند عملکرد در شرایط مختلف هواشناسی، مقاومت در برابر سایش، کارایی در سرعت‌های مختلف و دیگر عوامل، انتخاب بهترین لاستیک برای سانتافه را اهمیت بیشتری می‌بخشد. در ادامه به معرفی بهترین لاستیک برای سانتافه خواهیم پرداخت و شما را در زمینه خرید لاستیک سانتافه راهنمایی می کنیم .

سایز لاستیک فابریک سانتافه

لاستیک سانتافه در مدل های شرکتی با دو رینگ 19 اینچ و 18 اینچ به بازار عرضه شده که معمولا سانتافه فول آپشن با رینگ 19 اینچ و سانتافه بدون آپشن با رینگ 18 اینچ تجهیز شده اند . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب برای خرید بهترین لاستیک هیوندا سانتافه باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

سایز استاندارد رینگ 19 اینچ برای لاستیک سانتافه سایز 235/55R 19 و برای رینگ 18 اینچ سایز 235/60R 18 می باشد .

سایز لاستیک هیوندا سانتافه رینگ 18 اینچ

235/60R 18

سایز لاستیک هیوندا سانتافه رینگ  19 اینچ

235/55R 19

بهترین لاستیک برای سانتافه نیو

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت بهترین لاستیک هیوندا سانتافه را برای خودروی خود انتخاب کنید.

 

2 دیدگاه در “بهترین لاستیک برای هیوندا سانتافه چیست؟

  1. بازتاب: بهترین لاستیک برای هیوندا وراکروز ix55 - ایران مارشال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *