راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای بی ام و X4 چیست؟

BMW-X4-35

خودروی BMW X4 یکی از محصولات شاسی بلند کارخانه بی ام و آلمان است که در سال 2014 به بازارهای جهانی معرفی شد . نوع موتور این خودرو در دو مدل چهار و شش سیلندر بنزینی و دیزلی تولید می شود . ظاهر رویایی و زیبای بی ام و X4 محبوبیت خاصی را در میان طرف داران بی ام و ایجاد کرده است . نوع گریبکس این خودرو هشت سرعته اتوماتیک است . بی ام و X4 مجهز به ۷ رادار ( رادار تابلوخوان ، تصادف از جلو ، تصادف از عقب ، نقطه کور ، بین خطوط ، کروز کنترل اکتیو یا به اصطلاح رادار کروز و رادار تشخیص عابر پیاده ) و هوک عقب ( بکسل بند برقی ) می باشد .

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ، حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی، تنفس موتور توربوشارژ ، انتقال نیرو دو دیفرانسیل ، حداکثر قدرت ۲۴۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه ، حداکثر گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه ، جعبه دنده ۸ سرعته استپ ترونیک ، شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۶.۲ ثانیه ، حداکثر سرعت ۲۳۲ کیلومتر در ساعت از آپشنهای این خودرو می باشد .

خرید لاستیک برای بی ام و x4

سایز لاستیک فابریک بی ام و X4

سایزهای لاستیک بی ام و X4 با توجه به مدل های خودرو و سایز رینگ متفاوت است . سایزهای رینگ این خودرو 19 ، 20 و 21 می باشد و سایز استاندارد لاستیک جلو آن 245/40R 19 و محور عقب 275/35R 19 برای رینگ 19 اینچ ، 245/35R 21 محور جلو و محور عقب آن 275/30R 21 برای رینگ 21 و از همه مهمتر و پر کاربرد تر رینگ 20 محور جلو سایز 245/40R 20 و محور عقب 275/35R 20 می باشد .

خرید لاستیک برای بی ام و x4

معرفی لاستیک های اروپایی برای بی ام و X4

لاستیک فابریک بی ام و X4 پیرلی ران فلت در سه نوع گل PZERO ، PZERO PZ4 و P7 می باشد . خرید لاستیک برای بی ام و X4 با توجه به نوسانات قیمت دلار در ایران و تحریم ها بسیار سخت شده است . لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ برندهایی که دارای شاخصه های بالایی هستند و می توان با توجه به وزن ، سرعت و قدرت خودرو برای بی ام و X4 تهیه کرد .

خرید لاستیک برای بی ام و x4

آیا می توان از برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است .

نمایندگی فروش لاستیک بی ام و X4

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال تمام محصولات خود را به همراه پنج سال ضمانت نامه کتبی بفروش می رساند . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما سروران ارائه می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک برای بی ام و X4 خود را انجام دهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *