برندها

گارانتی لاستیک گریپ مکس چقدر است؟

کمپانی گریپ مکس در سال 2021 و در کشور تایلند فعالیت خود را در زمینه تولید لاستیک آغاز کرد . گریپ مکس زیر مجموعه شرکت های لینگ لانگ چین است که بزرگترین مجموعه شرکت های دولتی را در بر دارد . بروزترین تکنولوژی ، مدرن ترین خط تولید و بهترین مواد اولیه برای ساخت لاستیک گریپ مکس بکار رفته است . با استفاده از تجربه ساخت لاستیک شرکت لینگ لانگ ، مهندسین کارآمد و آزمایشگاه های مدرن و امروزی توانسته اند لاستیکی در سطح بازارهای جهانی تولید کنند .

گارانتی-لاستیک-گریپ-مکس
Gripmax-logo
گارانتی لاستیک گریپ مکس

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک گریپ مکس در تهران می باشد . فروش لاستیک در ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی انجام می گیرد . کد ملی صاحب خودرو توسط کارشناسان ایران مارشال دریافت شده و 5 سال ضمانت از تاریخ تولید لاستیک ارائه می شود . فاکتور با مهر و امضاء بصورت فایل پی دی اف برای شما سروران ارسال می شود .

ایران مارشال
ایران مارشال

لاستیک گریپ مکس

نمایندگی فروش لاستیک گریپ مکس و ارسال به سراسر ایران انجام می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما بصورت شبانه روزی تماس بگیرید . قبل از تماس برای اطمینان بیشتر به لینک شرایط گارانتی مراجعه نمایید . قیمت لاستیک گریپ مکس نسبت به کیفیت و سایر هم رده های خود مانند نکسن ، کومهو و جی پلنت بسیار مناسب تر است . کیفیت بالا و قیمت مناسب دو ویژگی بسیار مهم در خرید لاستیک می باشد که تایر گریپ مکس هر دو را دارد . شما می توانید برای خرید حضوری و اینترنتی با شماره های شرکت تماس بگیرید و یا به آدرس ما با هماهنگی قبلی مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *