برندها

گارانتی لاستیک کویر تایر چقدر است؟

کارخانه لاستیک سازی کویر تایر در اسفند 1366 ثبت شد و در سال 1377 ساخت این کارخانه بزرگ در کیلومتر 11 جاده بیرجند به پایان رسید .

مساحت این کارخانه 1120000 متر مربع و زیر بنای آن 15000 متر مربع می باشد که در حال حاظر بیش از 22 درصد از تایر مصرفی کشور را تولید می کند .

این شرکت تکنولوژی تولید تایرهای رادیال بلت سیمی و بدون تیوب سواری را از شرکت ماتادور اسلواکی خریداری و شروع به تولید لاستیکی با فن آوری روز اروپا کرد .

در بازار داخلی ، محصولات کویر تایر به دلیل اهمیت به سلیقه مشتری و مشوق های تبلیغاتی توانسته جایگاه خوبی را برای خود ایجاد کند .

ایران مارشال تنها فروشگاه آنلاین رینگ و لاستیک در ایران نماینده رسمی شرکت کویر تایر می باشد .

7 دیدگاه در “گارانتی لاستیک کویر تایر چقدر است؟

  1. اسماعیل تواضعی راد گفت:

    سلام من امسال یک جفت لاستیک ۱۷۵پراید اینترنتی خرید کردم اما بعد از گذشت ۸ماه یکی از اونا باد کرد وزد بیرون حالا برای استفاده از گارانتی باید چکار کنم

    1. iranmarshal گفت:

      سلام باید با بخش خسارتی صحبت بفرمایید

      1. محسن فتاحی گفت:

        سلام تقریبا یک ماهپیش لاستیک کویر 175 پراید ثبت نامی تحویل گرفتم دیروز زیر ماشین نصب کردم وقتی توجاده حرکت میکنم توسرعت70به بالا ماشین تعادل نداره فکر کردم مشکل میزان فرمانده بردم تعمیر کار تشخیص داد به خاصر نرمی بیش از حد لاستیک هست الان من باید چه‌کار کنم

  2. امیر گفت:

    سلام .
    حدوده ۲ ماه پیش یک حلقه لاستیک محور جلو موتور سیکلت آپاچی گرفتم پریروز باد کرده و پله شده لطفا راهنمایی کنید کجا جوابگو هست این مشکلو ؟

    1. iranmarshal گفت:

      سلام
      فقط در خصوص لاستیک خودرو فعالیت داریم .

  3. مهدی گلستانی گفت:

    سلام من پارسال دو جفت لاستیک 15*205 واسه ام وی ام 530از سایت کویر خریدم الان داخل جاده یکی از آنها از بغل حالت پستی بلندی شده وخوابید خدا بهمون رحم کرد لاستیک عقب بود حالا بی‌زحمت راهنمایی کنید که واسه پیگیری تعویض چکار کنم تاریخ تولید هفته چهارم 2022میباشد

    1. iranmarshal گفت:

      باید به مرکزی که خرید لاستیک انجام دادین مراجعه بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *