برندها

گارانتی لاستیک تیگار چقدر است؟

شرکت تولیدی لاستیک تیگار در سال 1935 در شهر پیروت صربستان به صورت کارگاهی برای تولید انواع محصولات لاستیکی و کفش شروع به کار کرد .

در سال 2007 لاستیک میشلن فرانسه ، عمده سهام شرکت تیگار را به نام خود کرد و در سال 2008 شرکت میشلن شروع به خرید تمام سهام این شرکت ، به ارزش تقریبی 47 میلیون دلار کرد و در سال 2010 مالک 100 درصدی این کارخانه شد .

در سال 2012 شرکت میشلن برای افزایش ظرفیت تولید این شرکت سرمایه گذاری کلانی به مبلغ 170 میلیون یورو انجام داد و در سال 2014 ، کارخانه ای جدید به ارزش 215 میلیون یورو احداث کرد که با این سرمایه گذاری جایزه اوریا را دریافت نمود .

شرکت تیگار با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا که بخش عظیمی از آن توسط شرکت میشلن اداره می شود توانسته لاستیک هایی با کیفیت بالا و در رده های لاستیک سواری و شاسی بلند ، لاستیک کشاورزی ، لاستیک راه سازی ، لاستیک آفرود و لاستیک اتوبوسی تولید و به بیش از 70 کشور دنیا صادر نماید .

در بازار ایران این برند با وجودی که کیفیت بسیار بالایی دارد اما هنوز نتوانسته جایگاهی در خور خود در میان مصرف کنندگان پیدا کند ، ولی پیش بینی می شود که با گذشت زمان و با آشنایی بیشتر مصرف کنندگان با این برند روز به روز تقاضا برای خرید این محصول بیشتر شود .

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال تنها نماینده رسمی لاستیک تیگار در ایران می باشد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *