برندها

گارانتی لاستیک آپولو چقدر است؟

کمپانی آپولو در سال 1972 فعالیت خود را در زمینه تولید لاستیک در کشور هندوستان آغاز کرد . دفتر مرکزی تایر آپولو در شهر گورگان هند تاسیس شد . شاید خوش بینانه ترین افراد فکر نمی کردند صنعت لاستیک در هندوستان به صنعتی جهانی تبدیل شود . امروزه لاستیک آپولو با 16 هزار کارمند توانسته خود را به جهانیان معرفی کند و در کشورهای مختلفی همچون سریلانکا و به تازگی کشور چین کارخانه تولیدی تاسیس کند . آپولو موفقیت چشم گیر و هنر خاصی در تولید انواع لاستیک بادی و تو پر با گلهای سنگ ، ابرو و باقلوا دارد .

گارانتی-لاستیک-آپولو
لاستیک-آپولو-لوگو

فروش لاستیک آپولو

با توجه به طیف وسیع محصولات این کمپانی از جمله لاستیک سواری و شاسی بلند ، لاستیک صنعتی ، لاستیک راهسازی ، سنگین و نیمه سنگین و گارانتی لاستیک آپولو را جزو 20 لاستیک پر فروش های دنیا کرده . در ایران نیز فروش لاستیک آپولو به دلایل مختلف از جمله کیفیت بالا ، نبود اجناس اروپایی بدلیل تحریم ها و قیمت بالای لاستیک های اروپایی بیشتر است .

قیمت لاستیک آپولو

همانطور که اشاره شد قیمت برندهای اروپایی به دلایل مختلف آه از نهاد مصرف کننده بلند می کند . قیمت لاستیک آپولو بسیار مناسب تر و کیفیت این تایر خوب است . اگر می خواهید کیفیت را ارزان بخرید تایر آپولو به شما پیشنهاد می شود . گارانتی لاستیک آپولو بصورت 5 ساله می باشد .

خرید لاستیک آپولو

بیش از 60 درصد مشتریانی که تجربه استفاده از آپولو را داشته اند تمایل به خرید مجدد این محصول دارند . طول عمر زیاد در جاده های ایران ، نرمی خوب ، قیمت مناسب و کیفیت بالا آپولو از ویژگی های تایر آپولو هند می باشد .

نمایندگی لاستیک آپولو

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی فروش لاستیک آپولو در تهران می باشد . ضمانت قیمت ، اصالت کالا و تاریخ تولید به همراه 5 سال گارانتی لاستیک آپولو بصورت کتبی به شما سروران ارائه می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک آپولو را از ایران مارشال انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *