راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای لکسوس IS350 چیست؟

لکسوس-IS350

برای لکسوس IS350، خودرویی که هم سرعت و هم راحتی را به سرنشینانش هدیه می‌دهد، انتخاب لاستیکی که بتواند عملکرد موتور قدرتمند و رانندگی پویای آن را تکمیل کند، حیاتی است. لاستیک‌های مناسب باید ویژگی‌هایی چون کیفیت بالا در ساخت، توانایی کنترل و گریپ فوق‌العاده، و عملکرد بی‌نقص در شرایط آب و هوایی مختلف را ارائه دهند. در ادامه به معرفی بهترین لاستیک برای لکسوس IS350 می پردازیم  . ابتدا کمی در این خودرو بدانیم .

کمپانی لکسوس ژاپن در سال 2014 یکی از زیباترین و قویترین سامورایی های خود را به بازارهای جهانی معرفی کرد . لکسوس is 350 با زیبایی ظاهری منحصر به فرد ، طراحی بدنه خاص و آپشنهای متعدد محبوب جوانان می باشد .

خرید-لاستیک-لکسوس-IS350

مشخصات فنی لکسوس IS350

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ 3500 سی سی با 310 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت دارد . گریبکس 6 دنده اتومات دیفرانسیل عقب سرعت 0 تا 100 این خودرو را به 7.3 ثانیه می رساند .

خرید-لاستیک-لکسوس-IS350

سایز لاستیک لکسوس IS350

رینگ فابریک لکسوس IS350 در دو سایز 17 و 18 اینچ می باشد . سایز لاستیک فابریک لکسوس IS350 رینگ 17 اینچی 225/45R 17 و رینگ 18 اینچی محور جلو 225/40R 18 و لاستیک عقب 255/35R 18 می باشد .برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لکسوس IS350 باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

این تایرها دارای شاخصه های بالایی هستند و به راحتی می توان برای خرید بهترین لاستیک برای لکسوس IS350 به کیفیت این برندها اعتماد کرد .

خرید-لاستیک-لکسوس-IS350

معرفی بهترین لاستیک های لکسوس IS350

در ادامه به معرفی بهترین تایر ها برای لکسوس IS350 می پردازیم . هر یک از لاستیک های معرفی شده در سطح بالایی از کیفیت تولید می شوند و بهترین گزینه برای استفاده در خودروی لکسوس IS350 می باشند .

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک لکسوس IS350 خود را از ایران مارشال انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای لکسوس IS350 برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایلندی مانند گریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *