راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای تویوتا سولار چیست؟

تویوتا-سولار

دانستن اینکه یک لاستیک نا مناسب با ابعاد غیر استاندارد چه آسیبی می تواند به خودروی ما وارد کند باعث می شود به دنبال بهترین و با کیفیت ترین لاستیک برای خودروی خود باشیم به خصوص در خودرو های امروزی . همانطور که می دانید خرید لاستیک تویوتا سولار کار حساسی است ، پس تصمیم گرفتیم که در اینجا  به معرفی بهترین لاستیک تویوتا سولار بپردازیم . تویوتا سولار یکی از خاص ترین خودرو های برند تویوتا می باشد و ما اینجا قبل از راهنمایی شما در انتخاب بهترین لاستیک تویوتا سولار ، کمی این خودرو را به شما معرفی می کنیم .

کمپانی تویوتا در سال 2003 خودروی کمری سولار را به بازارهای جهانی معرفی کرد . زیبایی ظاهری همه پسند ، طراحی داخلی خاص ف آپنهای متعدد و قیمت مناسب موجب محبوبیت این ماشین ژاپنی در بازارهای جهانی شد .

خرید-لاستیک-تویوتا-سولار-SE

مشخصات فنی تویوتا سولار

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ 3300 سی سی با 210 اسب بخار قدرت حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت دارد . دیفرانسیل جلو و گریبکس 5 سرعته اتومات شتاب صفر تا صد این خودرو را به 7.2 ثانیه می رساند . مصرف سوخت ترکیبی تویوتا سولار 10.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است .

خرید-لاستیک-تویوتا-سولار

سایز لاستیک تویوتا سولار

تویوتا سولار با سه رینگ 15 ، 16 و 17 اینچ تجهیز می شود . سایز لاستیک تویوتا سولار رینگ 17 اینچ 215/55R 17 و 215/45R 17 می باشد . رینگ 16 اینچ 205/55R 16 و 215/60R 16 سایز لاستیک رینگ 15 اینچی هم 195/65R 15 می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک تویوتا سولار باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

این تایرها دارای شاخصه های بالایی هستند و به راحتی می توان برای خرید بهترین لاستیک برای تویوتا سولار به کیفیت این برندها اعتماد کرد .

خرید-لاستیک-تویوتا-سولار

معرفی بهترین لاستیک های تویوتا سولار

همانطور که وعده داده بودیم در اینجا به معرفی دو تا تایر استاندارد برای تویوتا سولار می پردازیم .

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک تویوتا سولار خود را از ایران مارشال انجام دهید .

ایران مارشال

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای تویوتا سولار برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایلندی مانند گریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *