راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای بنز GLE350 4Matic چیست؟

Mercedes-Benz_GLE_350

بهترین لاستیک برای مرسدس بنز GLE350 4Matic باید توانایی تحمل وزن و شتاب خودرو، عملکردی عالی در همه شرایط آب و هوایی  فراهم کند و همچنین به خصوصیات رانندگی مطلوب خودرو اضافه کند. در ادامه می خواهیم به معرفی بهترین لاستیک برای GLE350 4MAYTIC بپردازیم . قبل از آن کمی در مورد این خودروی شاهکار بدانیم .

یکی از محصولات تحسین برانگیز کمپانی مرسدس بنز آلمان خودروی شاسی بلند gle 350 4 matic است . خودرویی که هر بیننده ای را محو تماشای خود می کند . طراحی داخل کابین و زیبایی بدنه این محصول را تبدیل به جواهری خاص کرده است .

خرید-لاستیک-بنز-GLE350

مشخصات فنی بنز GLE350 4MATIC

موتور شش سیلندر با حداکثر قدرت 300 اسب بخار و حجم موتور 3.5 لیتری حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را رقم می زند . دیفرانسیل عقب و گریبکس 7 دنده اتومات سرعت 0 تا 100 این خودرو را به 7.5 ثانیه می رساند .

خرید-لاستیک-بنز-GLE350

سایز لاستیک بنز GLE350

بنز GLE 350 با سه سایز رینگ 18 ، 19 و 20 اینچ وجود دارد . سایز لاستیک فابریک بنز GLE350 رینگ 18 اینچ 245/40R 18 برای رینگ 19 اینچ 255/50R 19 و برای رینگ 20 اینچ 265/45R 20 می باشد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک بنز GLE350 باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

لاستیک فابریک خودروی بنز لاستیک پیرلی است که با توجه به مدل خودرو گل های PZERO ، PZERO PZ4 و P7 می باشد .

خرید-لاستیک-بنز-GLE350

معرفی بهترین لاستیک های بنز GLE350 4MATIC

از جمله بهترین لاستیک های بنز GLE350 4MATIC می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  1. میشلن پریمیسی MXM4: این لاستیک‌ها برای عملکرد خوب در همه فصول طراحی شده‌اند و راحتی و دوام بالایی را در جاده فراهم می‌کنند. این لاستیک‌ها معمولاً برای سطح بالایی از تعادل بین راحتی و چسبندگی به جاده شناخته شده‌اند.

  2. کونتیننتال کراس‌کانتکت LX20: اگر به دنبال لاستیکی هستید که در همه فصول و خصوصاً در شرایط بارانی عملکرد خوبی داشته باشد، این لاستیک می‌تواند انتخاب خوبی باشد. علاوه بر عملکرد فوق‌العاده در شرایط مرطوب، این لاستیک همچنین به بهبود مصرف سوخت نیز کمک می‌کند.

  3. پیرلی اسکورپیون وِرده All Season Plus II: پیرلی برای کیفیت بالای تولیدات و عملکرد لاستیک‌ها در سطوح مختلف معروف است. این مدل جدیدتر، با ارائه عملکرد فوق‌العاده در همه فصول و دوام طولانی مدت، برای GLE350 4Matic مناسب می‌باشد.

هنگام انتخاب لاستیک برای نوع خاصی از خودرو مانند مرسدس بنز GLE350 4Matic، توجه به نظرات دیگر مالکان خودروهای مشابه، توصیه‌های سازنده خودرو و نوع استفاده از خودرو (شهری، بزرگراه، یا مسیرهای خارج از جاده) بسیار مهم است. همچنین، مهم است که سایز، بار و سرعت مطابق با مشخصات ارائه شده در دفترچه راهنمای خودرو را رعایت کنید تا اطمینان حاصل کنید که لاستیک‌ها برای خودروی شما مناسب هستند.

در ادامه به چندین لاستیک مناسب برای بنز GLE350 4MATIC اشاره خواهیم کرد :

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون و لاستیک دانلوپ در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید بهترین لاستیک بنز GLE 350 خود را از ایران مارشال انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای بنز GLE350 برندهای اروپایی و ژاپنی است . ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید . هر چند نمی توان این برندها را با لاستیک های تولید شده توسط کشورهای اروپایی مقایسه کرد اما برای کمتر شدن هزینه ها می توان جایگزین کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *