راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای بنز G63 چیست؟

G63

استفاده از بهترین لاستیک برای مرسدس بنز G63 که یک خودروی شاسی بلند با عملکرد بالا است بسیار حیاتی است. این مدل ، خودرویی سنگین و قدرتمند است و به لاستیک‌هایی نیاز دارد که می‌توانند نیروی قابل توجه آن را مدیریت کنند. در زیر به برخی دلایل اهمیت انتخاب درست لاستیک برای بنز G63 می‌پردازیم :

  • کنترل و پایداری
  • امنیت
  • راحتی سواری
  • عمر لاستیک و هزینه‌ها
  • عملکرد در شرایط متفاوت
  • تاثیر بر عملکرد خودرو

در ادامه به معرفی بهترین لاستیک برای بنز G63 خواهیم پرداخت . قبل از آن کمی در مورد این خودرو بدانیم .

کمپانی مرسدس بنز حساسیت و هنر خاصی در تولید خودروهای شاسی بلند دارد . بنز g63 نشان دهنده نبوغ و پیشرفت مهندسین آلمانی است . زیبایی منحصر به فرد و کلاسیک این خودرو به همراه طراحی داخلی همه چیز تمام انتخاب این خودرو را برای خرید آسان می کند .

خرید-لاستیک-بنز-G63

مشخصات فنی مرسدس بنز G63

موتور هشت سیلندر 32 سوپاپ توربو شارژ با 580 اسب بخار قدرت بالاترین سرعت این خودرو را به 280 کیلومتر در ساعت می رساند . دو دیفرانسیل به همراه گریبکس 9 سرعته خودکار سرعت 0 تا 100 این هیولا را 4.3 ثانیه ثبت کرده است .

خرید-لاستیک-بنز-G63

سایز لاستیک بنز G63

رینگ لاستیک بنز G63 برای هر دو محور از سایز 18 تا 22 اینچ طراحی شده است . سایز لاستیک فابریک بنز G63 رینگ 22 اینچ برای هر دو محور 285/45R 22 می باشد . برای رینگ 18 اینچ سایز 265/60R 18 طراحی شده است . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک بی ام و 650i باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

 لاستیک فابریک خودروی بنز تایر پیرلی است که با توجه به مدل خودرو گل های PZERO ، PZERO PZ4 و P7 می باشد .

سایز لاستیک بنز G63

285/45R 22

خرید-لاستیک-بنز-G63

معرفی بهترین لاستیک های بنز G63

در این قسمت می خواهیم به معرفی بهترین لاستیک های بنز G63 بپردایم که کاملا استاندارد خودروی شما هستند و می توانید این تایر ها را جایگزین لاستیک فابریک بنز G63 کنید .

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون و لاستیک دانلوپ در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت خرید بهترین لاستیک بنز G63 خود را از ایران مارشال انجام دهید .

آیا می توان از لاستیک با برندهای دیگر استفاده کرد ؟

برای پاسخ به این سوال کافی است ویژگی های تایرهای اروپایی را با دیگر برندها مقایسه نمایید . جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . بطور مثال خط ترمز لاستیک کنتیننتال در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 2 متر و لاستیک های متفرقه با شرایط مشابه بیش از 4 متر است . خرید بهترین لاستیک برای بنز G63 برندهای اروپایی و ژاپنی است . ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایوانی مانند لاستیک لوسینی و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید . هر چند نمی توان این برندها را با لاستیک های تولید شده توسط کشورهای اروپایی مقایسه کرد اما برای کمتر شدن هزینه ها می توان جایگزین کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *