راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای هیوندا ورنا چیست؟

hyundai VERNA

هیوندا ورنا، خودرویی محبوب در ایران، با ظاهری زیبا و عملکردی قابل قبول، نیاز بسیاری از رانندگان را برآورده می‌کند. اما برای تجربه رانندگی ایده‌آل با این خودرو ، انتخاب بهترین لاستیک برای هیوندا ورنا از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقدمه، به بررسی عواملی که در انتخاب بهترین لاستیک ورنا باید مدنظر قرار گیرند می‌پردازیم و سپس به معرفی تعدادی از بهترین لاستیک‌های موجود در بازار ایران برای این خودرو خواهیم پرداخت و شما را در زمینه خرید لاستیک ورنا راهنمایی می کنیم .

هیوندا ورنا همان هیوندا اکسنت ، نسل دوم است که توسط شرکت رایان به بازار ایران وارد شد . نسل اول هیوندای ورنا در سال 1993 در کشور کره تولید شد ، تا کنون 5 نسل از هیوندا توسط این شرکت کره ای تولید شده است . این خودرو در ابتدا به عنوان خودرویی ارزان قیمت و ساده وارد بازار ایران شد و گمان می رفت فروش بالایی داشته باشد ، اما آنچنان که انتظار می رفت مورد استقبال خریداران داخلی قرار نگرفت .

لاستیک هیوندا ورنا

شاید یکی از دلایل این بود که هیوندا ورنا از ظاهری زیبا ، جوان پسند و امروزی برخوردار نبود و بیشتر افراد مسن وخانواده ها از آن استقبال می کردند . بنابر این به طنز این خودرو را خودروی پیرمردی می نامند .

hyundai-verrna-nasl 2

نکات مهم در انتخاب تایر هیوندا ورنا

  • سایز: سایز فابریک لاستیک ورنا 175/70R13 و 185/65R14 است. انتخاب سایز مناسب اولین قدم در انتخاب لاستیک است.
  • نوع رانندگی: نوع رانندگی شما (اسپرت، اقتصادی، رانندگی در مسیرهای خاکی و…) در انتخاب نوع لاستیک (اسپرت، کم‌صدا، چهارفصل و…) مؤثر است.
  • بودجه: قیمت لاستیک‌های مختلف با توجه به برند، کیفیت و نوع آن‌ها متفاوت است. تعیین بودجه به شما در انتخاب لاستیک مناسب با شرایطتان کمک می‌کند.

سایز فابریک هیوندا ورنا

هیوندا ورنا با رینگ 13 اینچ تجهیز شده است که سایز فابریک این خودرو 175/70R 13 می باشد . ولی با توجه به ذوق و سلیقه مصرف کننده می توان از سایزهای 185/70R 13 و 205/60R 13  نیز استفاده کرد . برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب  برای خرید بهترین لاستیک هیوندا ورنا باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

سایز فابریک لاستیک هیوندا ورنا

175/70R 13

سایز جایگزین لاستیک هیوندا ورنا

185/70R 13 و 205/60R 13

ماشین هیوندا ورنا

نمایندگی فروش لاستیک هیوندا ورنا

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال تمام محصولات خود را به همراه پنج سال ضمانت نامه کتبی بفروش می رساند . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما سروران ارائه می شود تا با خیالی راحت خرید لاستیک هیوندا ورنا خود را انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *