راهنمای خرید تخصصی لاستیک

بهترین لاستیک برای هیوندا آزرا چیست؟

AZERA

هیوندا آزرا یک سدان لوکس و محبوب در بازار ایران است که به دلیل رانندگی نرم و راحت، امکانات رفاهی و ظاهری زیبا مورد توجه بسیاری از رانندگان قرار گرفته است. انتخاب لاستیک مناسب برای این خودرو می‌تواند به ارتقای عملکرد، افزایش ایمنی و زیبایی آن کمک کند. در ادامه می خواهیم به معرفی بهترین لاستیک برای آزرا بپردازیم و شما را در زمینه خرید تایر هیوندا آزرا راهنمایی کنیم ، ابتدا کمی در مورد این خودرو بدانیم .

کارخانه تولید اتومبیل هیوندا در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری در عرصه تولید خودرو داشته و توانسته بخش زیادی از بازار جهانی خودرو را به علت کیفیت و قیمت ارزان خودروهای تولیدی  به خود اختصاص دهد . همچنین طراحان این شرکت نشان داده اند هیچ ابایی از ترکیب کردن طراحی های شرقی و غربی و استفاده از المانهای جدید و مد روز نداشته و همواره به دمبال جدیدترین ها در این خودرو می باشند .

هیوندا آزرا

مشخصات فنی هیوندا آزرا

این خودرو قدرتمند و پرشتاب که با بهره گیری  از موتوری با حجم 3.3 لیتری و 260 اسب بخار و 6 سلیندر V  شکل خود توانست از آزمایشهای گوناگون و تستهای امنیتی به خوبی بگذرد و بیش از پیش جایگاه خود را در بازار ایران ارتقاع دهد و از رقبای خود نظیر رنو تلیسمان ، پژو 508 ، هوندا آکورد و تویوتا کمری هیبرید پیشه بگیرد ، با وجود تمامی تحریم ها هیوندا آزرا 2019 نیز توسط تیم کرمان موتور وارد بازار شد  .

هیوندا آزرا

سایز لاستیک فابریک هیوندا آزرا

همانطور که میدانید هیچ خودرویی بدون داشتن لاستیک مناسب با هر قیمت و هر برندی نمیتواند از توانایی های خود به طور کامل استفاده کند و هیوندا آزار نیز از این قاعده مستثنا نیست . سایز استاندارد هیوندا آزرا 235/55R 17  است که به صورت اصطلاحا فابریک یا کارخانه ای است و این سایز بر روی خودرو سوار است و البته از نظر کارشناسان فروشگاه ایران مارشال نیز بهترین سایز 235/55R 17  می باشد و تغییر آن فقظ می بایست تحت نظر تیم کارشناس و مجرب و برای موارد خاص صورت گیرد . پیشنهاد ما برای خودرو هیوندا آزرا لاستیک 235/55R 17  هانکوک گل OPTIMO K415  میباشد . اما در کل برندهایی که می توانند قدرت ، سرعت و وزن خودرو را بخوبی تحمل کنند و گزینه ای مناسب برای خرید بهترین لاستیک هیوندا آزرا باشند ، به ترتیب کیفیت نوشته شده اند . برای خرید لاستیک میشلن ، قیمت لاستیک پیرلی ، خرید تایر کنتیننتال ران فلت ، خرید لاستیک گودیر ، خرید تایر بریجستون ژاپن و قیمت لاستیک دانلوپ میتوانید روی هر یک کلیک کنید.

AZERA

فروشگاه اینترنتی لاستیک ایران مارشال

فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نماینده رسمی لاستیک میشلن ، لاستیک پیرلی ، لاستیک کنتیننتال ، لاستیک گودیر ، لاستیک بریجستون ، لاستیک دانلوپ و لاستیک سومیتومو در ایران می باشد . تمامی محصولات فروشگاه ایران مارشال با پنج سال ضمانت نامه کتبی به شما سروران ارائه می شود . ضمانت قیمت ، تاریخ تولید و اصالت کالا نیز به شما تحویل داده می شود تا با خیالی راحت بهترین لاستیک هیوندا آزرا را برای خودروی خود انتخاب کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *