مقالات

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

بزرگترین-فروش-لاستیک-دنیا

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

20 مورد از تولید کنندگان تایر در جهان بر حسب میزان تولیدات و فروش در سال 2019 میلادی به شما معرفی می شوند .

1 – لاستیک بریجستون ژاپن

مقام اول دنیا از نظر تعداد لاستیک تولیدی و فروش توسط کمپانی بریجستون ژاپن برای یازده سال پی در پی کسب شد . لاستیک بریجستون در صدر فروش لاستیک و تولید تایر در جهان ایستاده است . در آمد بریج استون در سال 2019 بیش از 27 میلیار دلار برآورد شده است . با تولید انبوهی از تایر خودروهای سواری و شاسی بلند ، کامیون ، اتوبوس ، تریلی ، چرخ هواپیما ، صنعتی و راهسازی توسط بریجستون مقام اول را کسب می کند .

بزرگترین-فروش-کنندگان-لاستیک

2 – لاستیک میشلن فرانسه

اگر چه از نظر کیفیت مقام اول متعلق به لاستیک میشلن است اما از نظر میزان تولید و فروش مقام دوم دنیا را کسب کرد . 25.5 میلیون دلار درآمد کمپانی میشلن در سال 2019 میلادی است . با تولید انبوهی از تایر خودروهای سواری و شاسی بلند ، کامیون ، اتوبوس ، تریلی ، چرخ هواپیما ، صنعتی و راهسازی توسط میشلن مقام دوم را کسب می کند .

بزرگترین-فروش-کنندگان-لاستیک

3 – لاستیک گودیر آمریکا

مقام سوم فروش تایر متعلق به لاستیک گودیر آمریکا است . 15.5 میلیارد دلار درآمد یک سال این کمپانی در سال 2019 می باشد . با تولید انبوهی از تایر خودروهای سواری و شاسی بلند ، کامیون ، اتوبوس ، مسابقه ای ، تریلی ، چرخ هواپیما ، صنعتی و راهسازی توسط میشلن مقام دوم را کسب می کند .

بزرگترین-فروش-کنندگان-لاستیک

بزرگترین-فروش-کنندگان-لاستیک

4 – لاستیک کنتیننتال آلمان

چهارمین تولید کننده از نظر تعداد حلقه لاستیک و فروش به کنتیننتال آلمان تعلق گرفت . 13 میلیارد دلار درآمد این کمپانی در سال 2019 میلادی است . طیف وسیعی از خودروها همچون بنز ، بی ام و ، پورشه ، لکسوس ، آئودی ، مازراتی ، تویوتا ، میتسوبیشی ، هوندا ، سوزوکی ، کرایسلر ، آلفا رومئو ، آئودی ، بنتلی ، جگوار ، سوزوکی ، نیسان ، ایسوزو ، دوو ، هیوندای ، کیا ، مزدا ، TVR ، BMW ، AMG و … توسط کمپانی لاستیک کنتیننتال تولید می شود .

Logo-Continental-Tyres-لاستیک کنتیننتال آلمان

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

5 – لاستیک سومیتومو ژاپن

کسب مقام پنجم جهان بر حسب میزان تولید و فروش توسط کمپانی سومیتومو انجام شد . در آمد کشور ژاپن از لاستیک برابر با فروش نفت در بسیاری کشورها است . 6.9 میلیارد دلار درامد لاستیک سومیتومو در سال 2019 برای تولید و فروش لاستیک سواری ، شاسی بلند ، کشاورزی ، لیفتراک و … می باشد . لاستیک دانلوپ ژاپن زیر مجموعه این کمپانی است .

SumitomoTires_لوگوی لاستیک سومیتومو ژاپن

6 – لاستیک هانکوک کره

ششمین تولید کننده تایر در دنیا کمپانی هانکوک کره است . 6 میلیارد دلار درامد خالص از فروش لاستیک هانکوک سواری ، شاسی بلند ، کامیون ، اتوبوس ، تریلی ، کشاورزی ، صنعتی و راهسازی می باشد .

لوگوی لاستیک هانکوک کره

7 – لاستیک پیرلی ایتالیا

مقام هفتم جهان از نظر میزان فروش و تولید لاستیک توسط کمپانی پیرلی کسب شد . 6 میلیارد دلار در سال 2019 از فروش لاستیک خودرو های بنز ، بی ام و ، پورشه ، لکسوس ، آئودی ، مازراتی ، تویوتا ، میتسوبیشی ، هوندا ، سوزوکی ، کرایسلر ، آلفا رومئو ، آئودی ، بنتلی ، جگوار ، سوزوکی ، نیسان ، ایسوزو ، دوو ، هیوندای ، کیا ، مزدا ، TVR ، BMW ، AMG و … سود خالص داشته است .

بزرگترین-فروش-کنندگان-لاستیک

8 – لاستیک یوکوهاما ژاپن

کمپانی یوکوهاما هشتمین تولید کننده تایر در دنیاست . 4 میلیارد دلار سود خالص فروش لاستیک یوکوهاما سواری و شاسی بلند ، کامیون ، موتور و دوچرخه در سال 2019 داشته است .

yokohama-logo

9 – لاستیک چینی

کشور چین نهمین تولید کننده لاستیک در جهان است . طیف وسیعی از تایرهای چینی در دسته های مختلف سواری و شاسی بلند ، لاستیک سنگین ، نیمه سنگین ، صنعتی ، راهسازی ، کشاورزی و … تولید و برای خرید و فروش روانه بازارهای جهانی می شود .

10 – لاستیک مکسس تایوان

تایر مکسس تایوان مقام دهم دنیا از نظر میزان تولید را به خود اختصاص داد . فروش انواع لاستیک های آفرود ، سواری و شاسی بلند ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین توسط این کمپانی تایلندی در بازارهای جهانی انجام می شود .

لوگوی لاستیک مکسس

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

11 – لاستیک جی تی اندونزی

یازدهمین تولید کننده تایر در جهان کمپانی جی تی است . فروش لاستیک جی تی در دسته تایر سواری و شاسی بلند با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازارهای جهانی تحصین برانگیز است .

gt_radial_logo_لاستیک جی تی

12 – لاستیک تویو ژاپن

باز هم نام یکی از برندهای کشور ژاپن یعنی لاستیک تویو در مقام دوازدهمین تولید کننده به چشم می خورد . 4 میلیارد دلار سود خالص از فروش لاستیک تویو سواری ، شاسی بلند ، لاستیک اتوبوس ، تریلی ، کامیون و لاستیک تراکتور در سال 2019 داشته است .

بزرگترین-فروش-کنندگان-لاستیک

13 – لاستیک کوپر آمریکا

آمریکایی ها سهم کمی از سود فروش لاستیک در دنیا ندارند . 3.6 میلیارد دلار درامد فروش لاستیک کوپر مقام 13 جهان را به این کمپانی می دهد . لاستیک کوپر سواری ، شاسی بلند و لاستیک کامیون توسط کوپر تولید و برای خرید و فروش روانه بازارهای جهانی می شود .

cooper-tire-logo

14 – لاستیک آپولو هند

چهاردهمین تولید کننده لاستیک در جهان کمپانی تایر آپولو می باشد . فروش لاستیک آپولو لیفتراک ، کامیون ، سواری و شاسی بلند درامد 3.5 میلیارد دلاری برای این برند به همراه داشته است .

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

15 – لاستیک نکسن کره

مقام 15 جهان از نظر میزان تولید توسط کمپانی لاستیک نکسن کسب شد . طیف وسیعی از محصولات سواری و شاسی بلند از رینگ 13 تا 22 اینچ درامد 3.2 میلیارد دلاری در سال 2019 به همراه داشته است . لاستیک جی پلنت کره برند دوم لاستیک نکسن است .

لوگوی لاستیک نکسن

16 – لاستیک کومهو کره

شانزدهمین تولید کننده و فروشنده تایر در جهان برند کومهو تایر است . کمپانی کومهو در سایزهای متنوع لاستیک سواری ، شاسی بلند ، کامیون ، سنگین و نیمه سنگین تولید می کند . در سال 2019 مبلغ 3.2 میلیارد دلار درآمد فروش لاستیک کومهو می باشد . برندهای تایر مارشال و لاستیک زتوم از دیگر محصولات این کمپانی است .

17 – لاستیک لینگ لانگ چین

مقام 17 جهان توسط لاستیک لینگ لانگ چین کسب شد . عمده فروش لاستیک های چینی متعلق به کمپانی بزرگ لینگ لانگ است . لاستیک سواری ، شاسی بلند ، لیفتراک ، کامیون و کشاورزی توسط لینگ لانگ تولید و برای خرید و فروش روانه بازارهای جهانی می شود . سود خالص 3.1 میلیارد دلاری ثبت شده در سال 2019 میلادی برای این برند تایر چینی است .

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

18 – لاستیک نانکن تایوان

هجدهمین تولید کننده تایر در سال 2019 کمپانی لاستیک نانکن می باشد . طیف وسیعی از لاستیک های سواری و شاسی بلند توسط نانکن تولید و برای خرید و فروش روانه بازارهای جهانی می شود . قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب لاستیک نانکن را در صدر لیست خرید مصرف کنندگان قرار داده است .

لاستیک نانکن

19 – لاستیک دبل کویین چین

باز هم نام کشور چین در نوزدهمین تولید کننده تایر به چشم می خورد . لاستیک دبل کویین 2.6 میلیارد دلار در سال 2019 میلیادی از فروش لاستیک سواری و شاسی بلند ، لاستیک نیسان ، لاستیک کامیون و لاستیک کامیونت سود بدست آورده است .

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

20 – لاستیک نوکیان فنلاند

بیستمین تولید کننده لاستیک در دنیا کمپانی نوکیان فنلاند است . 2.5 میلیارد دلار از فروش لاستیک سواری و شاسی بلند سود خالص داشته است .

بزرگترین-فروش-کنندگان-لاستیک

بزرگترین فروش کنندگان لاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *